Checkat ut ur Sverige och in i Schweiz, Hedjå Linköping & Hallå Genevé

Ja då har jag tydligen gått och blivit riktigt vuxen med att ta studenten, slutat få bidrag från CSN och flyttat till ett främmande land. Ja så vuxen har jag faktiskt blivit. Nu har jag bott i mitt nya land, Schweiz i knappt 2 veckor och måste säga att det är en fint land. (Eller iaf den staden jag bor i Genevé.) Efter att fått en del åsikter om att jag borde börja blogga igen så att alla vänner hemma kan följa mig med alla konstiga saker jag råkar ut för och gör så tyckte jag det väll var bäst att börja blogga igen eftersom det tyvär är omöjligt att ringa och prata med folk hemma eftersom jag då skulle bli ruinerad, så vänner skaffa skype!

Nåja nu ska jag iallafall försöka hålla er lite upptaterade i fortsättningen  på vad som händer här nere i den stora staden!
Och ett stort grattis till min fina vän Robin som fyller år idag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Robin

tackar tackar. jag är full och glad när jag skriver detta. läste hälften, men såg mitt namn och att det stod grattis så jag tackar och bockar. fortsätt blogga. mycket bra! haha =) ha det bra.

2009-08-29 @ 02:17:16
URL: http://robinwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0