090217

Hellu babes!

Fortfarande lika förskyld men jag trottsade det och gick faktiskt och tränade imorse (fast jag borde väll förmodligen låtiti bli men kunde inte hålla mig, nåja) Under dagen har jag hunnit läsa lite i min bok, sjukt bra och kan knappt vänta tills jag läst ut den och lurar med mig någon att se den på bio tillsammans med mig. Nu sitter jag här och äter chocklad och väntar på att mina naglar ska torka så jag kan sätta fingrarna i garderoben och hitta något tills ikväll. Gahh, jag skulle behöva hjälp! Vart är alla när man egentligen behöver dem? Det ser ut som jag får klura ut det själv idag, suck...Nu måste jag nog sätta lite fart som vanligt för att hinna bli klar i tid. Måste ju hämta Papi innan jag sticker på balträningen har jag lovat.. Senare ikväll blir det utgång men tydligen verkar jag rätt ensam om att vara pepp idag. Vad äre med er? Nåja nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0