Balträning, utgång och dagens jobb!

Efter en liten oklar planering inför gårdags kvällen kom vi till slut ut, dock ett annat gäng än planerat men jag hade en Ok kväll iallafall. Balen innan var också OK även om Marcus förmodligen tröttnade på mitt superhumör när jag drog massa skämt och inte kunde koncentrera mig utan bara larvade mig. Trotts allt blev det en av de bättre träningarna och tåtrampningarna börjar bli allt flera! Utgången var också helt OK, en eller två för många öl för min del men det verkar jag tydligen vara bra på numera ;S What happend? När det gällde dagens "mående" var det mindre bra då jag kom i säng vid 06 imorse och fick gå upp vid 09 för att åka till jobbet. (Jag var nog en aningen berusad vid frukostbordet imorse, tur att jag var ensam.) Men trotts mitt "mående" så har dagen på jobbet varit bra, eller riktigt bra som vanligt. Jag trivs som fisken i vattnet! :) Väll hemma igen bråkade Papi och jag eftersom han inte gillar mitt liv när jag kommer hemgående vid 06 tiden på morgonen lagom till hans frukost. Så nu sitter vi och surar i varsin ende av vårat slott till hus. (hmf, slott?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0