Det finns så mycket jag kunde välja att säga men jag vill inte lägga mig i detta!

Hellu!


Hoppas alla haft en bra lördag. Min har bestått av jobb och middag med la familá. Igår var det utgång som gällde där Fia bjöd in på förfest med en hel del skratt som vanligt. Måste säga att jag haft bättre slut på kvällarna än gårdagen och ja, jag har en del jag skulle kunna säga men kan jag få vara neutral och inte välja sida? Nåja nog om den, vi löser nog våra problem vi också. Tyvär blir min förskylning inte bättre utan snare tvärtom och har ont i halsen som inte är nådig så ikväll blir det en lugn kväll faktiskt.


På jobbet har vi ett par ashärliga ljusa jeans med slitning som jag har gått och kärat ner mig i men till min stora besvikelse så får jag inte över dem över fötterna? Fattar nada ;S hur som helst är det iaf den bitra sanningen så jag tog saken i egna händer och slängde mina gamla Nudiejeans i klorbad i några dagar för att få dem ljusa. Och idag har Papi hjälpt mig med de sista för att få dem sådär gudomligt snygga. Han körde igång slippmaskinen och hjälpte mig göra några fräscha hål. Reslutatet kunde inte bli bättre, jag kommer att bo i den i vår. I love them! Nu ska jag hoppa i dem innan jag ska ut på kvällen planer, vi hörs när jag är hemma igen. Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0