Ett riktigt litet mysmongo..

.. är precis vad jag är idag. Idag har jag inte bidragit till omvärlden något större mer än min possitiva atityd på balträningen imorse. Men inte äns där var orkade jag idag vara lika possitiv & pratglad som vanligt. Drack en snabbkaffe med Makkan efter träningen innan jag åkte hem för att bosätta mig i min säng med 100 000 kuddar, min bok & den nya SOLO tidningen. Och det är här jag spennderat hela min dag innan jag fastnade här. Upptäckte nyligen att Papi varit på besök och tydligen tagit min tv-kabel (vad det nu ska vara bra för?) Så nu sitter jag och väntar på att han ska komma tillbaka med den så jag kan få se Gossip Girl. Som tidsfördriv kanske jag kan passa på att läsa alla mina mail som jag tyvär efter lite ändringar måste läsa rätt ofta, suck jag hatar mail. Jag har alltid varit den när jag måste fylla i personuppgifter av olika anledningar lämnat mailadress rutan tom just precis av den anledningen att jag hatar att läsa dem och därför aldrig gör det fram tills nu när jag inte har någon valmöjlighet. Kan de inte bara ringa & berätta allting för mig istället? Men det kanske är såhär de är att börja bli vuxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0