Fortfarande sjukling

Hey sushines!

Hoppas allting är bättre med er än vad det är med mig. Jag har fått tillbaka min hemska förskyldning sen i julas och har en röst som svänger i tonerna så det står hej villt till. Igår blev det inte mycket nytta gjort eller ingenting gjort överhuvudtaget mer än att jag hittade en bok jag letat efter ett tag, Stieg Larsson Männ som hatar kvinnor. (har fått för mig att den ska vara superbra så vi får la se) På kvällen blev det en tur till Britta med gänget och titta på lite film, trevligt! Idag blir det förmodligen inte heller mycket nytta gjort för vill verkligen bli av med förskylningen så ska nog mestadels vila. Eller Papi och ska jag ut en sväng och fixa några ärenden och ta en promenad bara. Nu måste jag kila, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0