Mån-ons i korthet

En kombination av en upptagen milla och en alldeles för lat milla ibland har skapat en dålig uppdatering under veckan. Men här är iallafall min vecka i korhet:

Måndag - skola till 14.00 sedan vidare till gymmet för ett tufft träningspass, skynda sig hem & få mat innan jag åkte tillbaka till stan för att gå på möte med Gina. Efter mötet hade vi jeans-provning där vi provade igenom vårens alla modeller (iaf det vi har fått in än så länge..) för att lära oss om vilka jeans som passar vilka kroppar, målgrupper osv. Helt enkelt för att kunna erbjuda den bästa servicen till kunderna! Inte lätt att hålla ordning på alla olika men jag ska göra mitt bästa.

Tisdag - Jobbade 10.30-16.00 (och denna gång på stevés, länge sen sist..) Lagom när jag slutade kom Anna, Robin & Marcus förbi och vi tog en fika medans jag fick i mig en väldigt sen lunch, eller kanske tidig middag? Vi gjorde även en runda på stan innan vi skiljdes hemåt alla. Det kliar i fingrarna på mig, ohh jag vill bara shoppa! Funderar mer och mer seriöst på att slänga ut stora delar av min garderob och handla nytt. Tycker jag faktiskt är värd att spänndera en del nu efter allt sparande som jag egentligen brukar göra med lönerna.

Onsdag - Möte med Personlig tränare imorse för att prata igenom framtida träning och lägga ett nutt tuffare träningsprogram, nu jäklar ska jag få ännu snyggare kropp till sommaren! Träningsschemat hon lagt åt mig får jag se imorron, spännande! Skola mellan 10.00-13.00 och sedan tillbaka till gymmet för att träna.

Jag borde verkligen komma igång med pluggandet nu igen efter att ha skjutit upp det alldeles för länge egentligen men efter att ha tittat på böckerna idag bestämde jag mig för att få vara ledig ikväll och komma igång imorgon istället, så då jäklar ska det pluggas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0