Totalt lurad

Im home agin! Papi lurade mig ordentligt idag den rakaren. Efter jag hade fixat mina ärenden och han sina så säger han att vi ska ut på landet för han måste kolla en sak, det skulle gå fort. Jo tackar för det ja, 4 ½ timme senare var vi hemma igen. Han lurade med mig på någon riktigt skogsrunda, fast jag måste säga att det faktiskt va trevligt att bara gå runt där i skogen och bara snacka. Det är tyvär alldeles för sällan vi hinner umgås och prata med varandra eftersom vi båda ofta är på språng. Önskade att vi hade sett en älg men tyvär såg vi bara spår av dem. Och eftersom Mami inte va hemma ikväll så passade vi på att äta det som annars är förbjudet här hemma, nämligen hamburgare på Max. Så min dag har varit rätt avkopplande och skön måste jag säga, hur har eran varit? Nu blir det film med Mami som kommit hem igen, om vi nu kommer överens om vad vi ska se. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0