Biomys!

Hellu muffins!


Nyligen hemkommen från stan. Möte upp Papi efter skolan för att köpa present åt Mami som fyller år på måndag och fick också en ny träningsväska av Papi eftersom min gick sönder i veckan, Thanks Dad! Vi hann även med en fika vilket passade mig utmärkt eftersom det var fisk till lunch vilket innebär för min del ingen lunch alls eftersom jag inte äter fisk. Tyvär är det alldeles för fel tid att prata med Papi eftersom han är full upptagen med sitt Vasalopp han ska genomföra på söndag. Hur som helst var det iallafall trevligt att umgås lite med honom. Just ja, gick in & pratade med Telenor också och på måndag får jag en ny mobil, efter en "jul-fram till nu period" av lånetelefoner, YEAAAHH!

Ikväll blir det biomys med pojkarna + Anna. Det är Stieg Larssons film "Männ som hatar kvinnor" som har premiär idag som gäller. Jag har riktigt stora förhoppningar på den och hoppas verkligen det är precis så bra som jag fått för mig. Tyvär har jag inte hunnit igenom boken som jag hade önskat men tiden har bara inte funnits.




NU: Middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0