Verkligen värd att se!

Filmen igår var otrolig! Vissa scener var rätt hemska och man kände verkligen allvaret i allting men samtidigt var den så himla bra att man inte kunde titta bort även när den var som värst. Som tur var hade jag Anna bredvid som jag kramade sönder hennes hand när den var som läskigast. Hur som helst så är det ett abosult måste när ni ska på bio nästa gång, rekomenderar den verkligen! Efter bion gick Anna & jag in på mitt jobb nr 1 och hälsade på, fick även veta att vi har personalmöte imorgon kl 22. Jag har en känsla av att det inte bådar så gott och att det kommer bli en hel del diskution. Nåja vi får se imorgon!

Idag har jag varit ute på Ikano och jobbat på jobb nr 2 mellan 12-16, full rulle hela dagen med tanke på att det är lönehelg men det är bara roligt! Självkllart var jag också tyungen att shoppa med mig hem lite grejor eftersom jag nu bestämt att garderoben ska rensas och in med massor vårnyheter! Tyvär fanns inte allting kvar i min storlek så idag fick jag endast med mig ett par jeansleggings och en tunika i rosa/korallröd, underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0