En trevlig helg

Efter att haft fler för många helger med en alkoholkoncumtion som varit långt ifrån aceptabelt sa min kropp ifrån. Eller rättare sagt min lever sa ifrån som krånglat hela veckan , då kände jag att det var tid att ta tag i det innan kroppen kollapssar helt för den dagen vill jag inte vara med om. Kroppen behövde en helg långt ifrån alkohol & utenätter till kl9 på morgonen därpå vilket hölls ganska bra. I fredags efter jobbet mötte jag upp Emma för att ta några drinkar på en mysig bar i närheten av Gamla Stan. Senare möte vi upp Allison för att ta en drink innan vi alla gav upp för kvällen & åkte hem. Skulle vilja säga att det vart en tidigt kväll men kl hade hunnit bli 03 iallafall. Igår jobbade jag några timmar under Alex födelsedagskalas för att sedan möta Allison i stan för en Starbuckskaffe & lite skvaller. Det blev en myskväll med movies, skvaller & sötsaker vilket var precis vad som behövdes!

Idag har jag varit ute på min första promenad som knät tilllåtit (slet sönder ett ledband precis innan jag åkte hit & det har krånglat sedan dess). Nu sitter jag här nyduschad, hungrig & ska leta igenom kylskåpet innan jag ska bege mig mot stan för att möta upp alla för en av våra tradionella söndagsfika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0