Dagarna går in i varandra

Änn en dag går förbi idag! Igår jobbade jag på förmiddagen för att sedan på eftermiddagen följa med min "familjen" och tjocka sig på Mc Donalds & sedan inhandla nya kläder till barnen. Sarah kommer vara den snyggaste flickan i skolan med hennes nya päls & Alexander kommer bli den tuffaste pojken på dagis med hans nya bikerjacka. Så himla coola! På kvällen åkte jag på mitt första möte med alla andra här nere, intressant måste jag säga & roligt att lära känna nya människor. Det ska bli roligt att se vad som kommer hända härnäst. Förövrigt så börjar jag ÄNTLIGEN må bättre vilket känns toppen! Men det är väll bara för att jag gick till apoteket igår & handlade medicin som gick på 240kr för några tabletter. Dyrt är iallafall ett ord som passar bra in på Genevé men äh här för att leva och inte spara.

Idag har varit en riktigt mysdag med Alexander eftersom vädret är skit ute men skönt det också, började verkligen tröttna på värmen. Ge mig höst! Nu är det verkligen tid för att väcka Alexander för att sedan gå till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0